#okudumbitti#
Aynil Onur yükselin Nisan yağmuru kitabını bitirdim. Hikaye daha ilk dakikadan insanı içine çekiyor.
Hikaye Ege'nin Begonvil sokak denilen rengarenk cıvıl cıvıl olan bir sokağında Gülümse kafe denilen bir yerde geçiyor.
Kafenin sahibi Gülümser hanımı tebrik etmek lazım. Çok güler yüzlü, maharetli bir kadın. Zaten kafenin adı da buradan geliyor. Kocası ve kızıyla birlikte kafeyi işletiyor.
Kızı ise tam benim gibi fazla inatçı. Okurken kendime çok benzettim. Ama bir yandan da okurken helal olsun dedim.
Tesadüfen hayatlarına baş karakterimiz Nisan giriyor. Hızır gibi yetişiyor. Valla okurken kendimi ona çok benzettim.
Devamını merak edenler için kitapta