·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2025 23:11 Kitabı bitirdiğimde kendi yetiştiğimiz ahlak değerlerini düşünürken buldum:
1. 15 yaşındaki bir çocuk ile 30’lu yaşlarda bir yetişkinin yaşadığı şeye ilişki, aşk demek ne kadar doğru ve ahlaka uygun?
2. Birisine aşık olmanız ona bağlanmanız, yüzlerce kişinin ölümüne göz yummuş olmasını, göz ardı edebilmenize yardımcı olabilir mi?
3. Böyle bir kişiye ömrü boyunca destek olur, yanında olur musunuz?
Kitabı bitirdiğimde aklımdaki sorular genel olarak bu şekildeydi. Yalın anlatımla etkileyici bir konu ele alınıyor.