·632 syf.····Okunma: 11 Şubat 2025 15:49 Ahmet Ümit'i çok severim ama....
5 puanı emeği için verdim çünkü 620 sayfalık bir kitapta 500. sayfaya gelene kadar hatta geçtikten sonra bile Nevzat'ın ordan oraya savrulmasını okumak beni ciddi anlamda krize soktu diyebilirim. Okurken çok sıkıldım. Herhangi bir heyecan, kendime ay acaba kimmm diye bir soru soramadım. Eğer İstanbul tarihine, genel geçmiş tarihe karşı merak duyuyorsanız size akıcı ve eğlenceli bir okuma yaşatabilir ama az çok sevmeme rağmen bana sıkıntılar geldi. Yarım bırakmamak için zar zor bitirdim.