Puan vermedi·383 syf.····Okunma: 11 Şubat 2025 18:58 Kendimi ittire kaktıra okudum… Bunun birden fazla sebebi var, ilki yazarın çok fazla betimleme kullanıp beni yormasıydı. İkincisi realist romanların bana hitap etmemesi ve bir diğeri kendimi hikayeye kaptıramamam. Ama şöyle bir özetleyecek olursam, Emma’nın lükslük isteği, istediği şeye sahip olmak için her şeyini verip sonrasında da kendinden vazgeçmesini çağımız insanına benzettim. Keşke akıcı bir şekilde okuyabilseydim, bir çok mesaj alınabilen bir kitaptı çünkü.