Son 1 buçuk ayımı bağlanma serisini okuyarak geçirdim. Önce Bağlanma, Sonra Ayrılma ve şimdi de Kaybetme kitabı bitti.
O kadar iyi kitaplardı ki üçü de. Teorinin tüm bilimsel temellerinin anlatılması, birçok bilim dalından kendine kanıtlar bulması, birçok psikiyatri uzmanının vakalarıyla desteklenmesi..
Bir psikolog olarak Bağlanma konusu lisans eğitiminde öğrendiğim, günlük yaşamda da kaçıngan, kaygılı, güvenli olarak kullandığım ama açıkçası derinliği hakkında bilgi sahibi olmadığım bir konuydu. Bu işi tabii ki de babasından öğrenmeliydim ve iyi ki de öyle yaptım. Sayfalarca notlar aldım, her bölümde hayatımdan bir insanı daha iyi anladım. Ve en çok da kendimi aslında.
Alanda çalışanlara, merak edenlere mutlaka öneririm. İyi okumalar dilerim.