·128 syf.····Okunma: 12 Şubat 2025 01:39 Çok etkileyici bulmadım. Konu içeriği aslında merak uyandırıyordu, intiharlar, geyşalarla yaşam, ilaca bağımlılık, hastane sureci falan ama anlatım dili konuyu karmaşık hale getirmiş. Biz yine de insanlığımızı yitirmeyelim çünkü hayat her şeye rağmen güzel ve yaşamaya değer. Ne de olsa tek bir şansımız var onu da güzel değerlendirelim.