Kafayı yedim bakkkk kafayı. Laya beni çıldırdırttı resmen, kızın ağzını yüzünü parçalamak istedim. Nasıl olabilir böyle bir şey diye diye delirdim resmen. Brant ve Lee, öyle bir yere geldim ki artık kim için üzüleceğimi şaşırdım. Duygudan duyguya sürüklenmek bu olsa gerek. Baştan sona kadar Laya'dan nefret ettim ama sonunda hiç böyle bir şey beklemiyordum, wowww bee cidden wowww. Çok ama çok iyiydi. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaptı. Yazarın bu kadar iyi yazıp son kitaplarında neden düşüşe geçtiğini bilmiyorum. Toparlan ve kendine gel demek istiyorum çünkü isteyince çok çok iyi yazıyorsun be kadın.