Özellikle 16. Yy hakkında, kafamdaki kalıplaşmış yapıları yıkan, farklı bakış açıları sunan, gerçek ile kurgunun farkını hissetmemi sağlayan bir çalışma. Benim cehaletimden olsa gerek bazı bölümlerdeki ilişkileri anlamakta sorun yaşadım.
Temel düzeyde Avrupa tarihi ya da Osmanlı tarihi bilen bir insanın kitaptan çokça yararlanabileceğini düşünüyorum.
Teşekkürler hocam. Emrah Safa Gürkan