uluslarası arenada kendi geleneğini bu denli başarılı eleştirip ses getirebilmiş olmaasını takdir ettim. İnatla ders almayısına hala kızsamda bence yerinde ve doğru davranmış olmasını sevdim. işin bence yaralayan kısmı gerçekçi olması hala bir yerlerde devam ediyor olması ibni haldunun cografya kaderdir sözünün kedere dönüşmesini bu kadar gerçekçi hissettirmek çok başarılı.