rus edebiyatında okuduğum ilk kitaptı. doppelganger hikayesi olduğu için alıp okumak istemiştim ve dostoyevskiye hayran kaldım. kitap akıp gidiyor ve çok merak ettiriyor kendini. karakterlerin konuşurken aynı zamanda içinden geçenleri araya sıkıştırması yazarın akıcılığını katlamış. kesinlikle rus edebiyatında daha fazla eser okumamı sağlayacak olan bir eser oldu.