7/10
·592 syf.··
2025 6. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2025 09:33
Orhan Pamuk'tan okuduğum ilk kitap. Tanışmak için ne kadar doğru bir seçim oldu, bilemiyorum açıkçası. Kurgusu ve hikaye anlatım gücü etkileyici, yalan yok. Diğer kitaplarını da merak ettiren bir üslubu var, onları da okuyacağım. Bu hikayedeki baş karakter ise beni çok derinden ince ince öfkelendirdi, sinir etti diyebilirim. Toksik bir ilişkiye bir kara sevda, umutsuz bir aşk, çaresiz bir bekleyiş falan gibi romantik, melankolik bir yerden bakamadım. Kadın tarafından hiç dinleyemediğimiz bu hikaye, bir erkek bakışıyla ne kadar da masum anlatılmış. Oysa ortada bariz bir psikolojik şiddet, istismar ve bireysel özgürlüğe saldırı var bana kalırsa. Aşk mı bu, hayır hiç sanmıyorum.
2025 Okuma Raporları
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · İletişim Yayınları · 200860,5bin okunma
··
148 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.