Bu kadar yoksulluk, yokluk ve bu kadar kayıp çok acı verici. Kitabı bitirdim ama kitapta beni bitirdi. Garibanın yüzü hiç gülmez yaa . Bazı yanlışların bedelini insan ailesiyle ödüyor maalesef. Fugui de yaptığı yanlışın bedelini ailesini teker teker kaybederek ödedi.