Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2025 21:35 #alıntı
"Artık senin yardım hattın benim, Queenie
Tüm sıradan düşüncelerin, tüm saçmalıkların. Hepsi benim. Ne kadar önemsiz olurlarsa olsunlar hepsini istiyorum. Beni anlyor
musun?"
#kitapyorumu
İsimsiz Günahkarlar kitabıyla seriye giriş yapmıştık. 2. ve 3. kitabı birer günde bitirdim. Rafe ve Penny öyle bir çifti ki beni çok eğlendirdiler. Bu türde okuduğum en iyi kitaplar içinde yerini aldı bu iki kitap.
Rapheel Visconti ilk kitapta fazlasıyla dikkat çeken biriydi. Onun hikayesinin bu kadar tutku dolu olacağını tahmin etmemiştim. Yakışıklı, kibarlığıyla tanınan biri olsa da işin arkasına başka özelliklerini görüyoruz. Penny'nin hayatına girmesiyle aksiyon dolu günlerine dinginlik geldiğini zannediyorsunuz çok yanılıyorsunuz
Penny anne ve babasının ölümünden sonra kasabadan ayrılmış yıllar sonra geri dönmüştü. Bu dönüş zorunluydu çünkü New Jersey'de kumarhanede yangın çıkarmıştı. Dolandırıcılık ve hırsızlıkla geçen yıllardan sonra artık bu işleri bıraktığını, temiz bir sayfa açtığını düşünüyordu. Fakat parasının kalmadığını görünce son kez bu işi yapmaya karar verir. Girdiği barda tek başına oturan adamı gözüne kestirir. Penny onu küçük bir oyun oynamaya ikna eder ve kazanır. Kazanmanın sevincini yaşayamaz çünkü karşısında ki kişi Visconti Ailesi'nden Rapheel Visconti'ydi.
Rafe, şansa inanan, kızıl saçlı kadınlardan uzak duran, kaosun içinde yaşayan biriydi. Penny'den ne kadar uzak durmak istesede önce onu yanında işe alır sonra da hayatına. Kendine söylediği bu duygular geçici devamı olmayacak. Ne kadar yanıldığını onu kaybedince anlayacaktı.
Penny karakterine bayıldım. Yemeğe düşkünlüğü, inadı, her şeyi oyuna çevirmesi çok güzeldi. Rafe, konu Penny olunca ödün verdikleri kendini bile şaşırttı. İki kitapta Rory ve Angela'yı da sıkça gördük ve çok tatlılardı. Küçük kardeş Gabe yine gizemli yönleriyle merak edilen oldu.
Fakat benim en merak ettiğim karakter kuzenleri Tor. Umarım yazar onun kitabınıda yazar. Seriyi çok seviyorum ve türü sevenlere gözüm kapalı öneriyorum.