Kitabı çok beğendim. Ülkeye mi üzüleyim , kadınlara mı üzüleyim bilemedim. İnsanın kendiliği de, dokundukları da aynı tekinsizlikte ve ne yazık ki kendimizi de , ülkeyi de düzlüğe çıkaramıyoruz. Toplumsal travmalarımız ekle üstüne bireysel travmalarımız :) Kitap gerçekten hem yakın tarih açısından önemli hem karekterler, olay örgüsü, sade ama sürükleyici anlatımı ile sizi alıp götürecek ama daha iyi bir zamana değil ne yazık ki