Puan vermedi·68 syf.··
2025 5. kitabı
Okumayanın hiçbirşey kaybetmeyeceği bir kitap. S Zweig güzel adam tamam. On sayfa içinde bir cümle bile yaşama dair ince bir tespit yapsa insan eyvallah der tamam ama bence bu kitapta okumayanın kaçıracağı pek bişey yok. Elinize geçerse okunur. Mantıksız mantığı içinde sürükleyici, merak uyandırıcılığı var. Ama insan okurken daha çok, bu hastalık derecesindeki aşkın sebebini merak ediyor daha çok. Ama sebepleri hiç izah edilmeden hastalıklı bir aşk emrivaki ile okutuluyor.( bana göre izah yok, olan az sayıda cümle bir izah değil ) Velhasılı kelam, uzun lafa değer bişey yok. Ayaklarınız ile bizzat bu kitaba gidip almaya bence değmez, ama bir şekilde elinize geçerse bir çırpıda okunur. En kötü ihtimal ile S Zweig'in hatırına okunur.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.