Sinirden delirdim hayatı boyunca onu gerçekten seven kişilerden neler yaparsa yapsın destek,aldı asıl ölmesi gereken kendisiydi. Öyle bir anne ve bir eşi asla hak etmiyordu. Başına gelen hiçbir şey beni üzmedi üzüldüğüm tek şeyi eşinin ölüm döşeğinde bile öteki hayatta yine eşi olmasını istemesiydi. Her şeyin en kötüsünü hak ediyor en nefret ettiğim kitap karakteri oldu.