Bunu en alakasız şekilde rastgele almıştım ve ilk okumaya başladığımda bune diye düşündüm ama bir zamanlar çok popüler olan bir manga olduğunu fark ettim bence oldukça güzeldi ben sonradan sevdim bazıları konusunu saçma bulsada ben oldukça yaratıcı olduğunu düşünüyorum