Bu kitabın anlatılması bile zor sanki birisi uzatmak istemeyipte uzatmış gibi bir kitap olmuş başından sonuna kadar polisiye ve gerilim diyor kitabın özetinde ancak ben ne başında ne de sonunda polisiye gördüm katil kitabın ortasında birilerini öldürüyor kızın boktan hikayesi anlatiliyor katil beklenmedik alakasız boktan birisi çıkıyor yok katılın duygusal hikayesi ve kitap bitiyor bu neydi film yapsaydiniz bari izlenirdi diyebileceğim tek iyi şey kitabın bipolar ve duygusal bir kızın boktan aşk hikayesini okumak istiyorsanız okuyun onun dışında zaman kaybı
12 DakikaEylem Uyguner · Harika Kitap · 202227 okunma
İlk klasik kitabım bu oldu başı biraz sıkıcıydı ilk okunmak için zor bir kitaptı ama ortası çok güzeldi sona doğru da iyiydi başını sevmedim ama sonuna doğru çok güzeldi bence okumaya değer
Ben ve Beyza alkoç ne alaka cidden bilmiyorum ama herkesin ilk kitaplarından birisi genelde Beyza alkoçun kitaplarından olur, konusu hoşuma giden ve bunu okuduğum zamanlar pek kitap okumazken bile bir günde yarısını okumuştum, kesinlikle sarıyordu. Bence okuyabilirsiniz, bazı yerleri sadece yazılmak için yazılmış bile olsa