Bu kitabın anlatılması bile zor sanki birisi uzatmak istemeyipte uzatmış gibi bir kitap olmuş başından sonuna kadar polisiye ve gerilim diyor kitabın özetinde ancak ben ne başında ne de sonunda polisiye gördüm katil kitabın ortasında birilerini öldürüyor kızın boktan hikayesi anlatiliyor katil beklenmedik alakasız boktan birisi çıkıyor yok katılın duygusal hikayesi ve kitap bitiyor bu neydi film yapsaydiniz bari izlenirdi diyebileceğim tek iyi şey kitabın bipolar ve duygusal bir kızın boktan aşk hikayesini okumak istiyorsanız okuyun onun dışında zaman kaybı