İyi mi Kötü mü ?
8/10
·533 syf.··
2025 5. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2025 02:56
Gerçekten değişik bir kitap diyebilirim. Bazı zamanlarda ortada bırakıyor insanı. Bazı bölümler bi tık uzun olmuş kitapta en sevmediğim yön karakterlerin durumunu anlatmak için biraz abartıya kaçması oldu. Ama genel olarak beğendim diyebilirim ilk sayfalarında ön yargıyla yaklaşmamanızı öneririm kitap yarısından sonra daha güzelleşiyor sonlara doğru etkileyicilik kısmı epey artıyor. Başkalarına önerir miyim diye soracak olursanız uzun soluklu, karakterlerin iç dünyasına girdiğimiz kitaplardan hoşlanıyorsanız tam size göre, ama kitaplarda çok akıcılık olay örgüsü bekliyorsanız bunalıp bitiremeyebilirsiniz. Bence bu kitabın okurlar tarafından ya çok beğenilmesi ya da çok gömülmesinin sebebi bu.
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
·
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.