·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2025 22:47 Başımı göğe kaldırıyorum, Şimal Yıldızı’nı arıyor gözlerim. O kayıp. Bense birilerinin giderken ardında bıraktığı çığlık gibi hayattayım.
Romanlarıyla okuru renkli yolculuklara çıkaran Nermin Yıldırım, bu defa el ele tutuşan öykülerden oluşan büyüleyici bir dünya kuruyor. Çocukluk düşleri, gençlik hevesleri, ihtiyarlık özlemleri, gidenler, kalanlar, bekleyenler, arayanlar, en karanlık dehlizlerde bile bir umut ışığı bulanlar, düşmemek için birbirine tutunanlar, her şeye rağmen hayata inananlar, bu buruk ama görkemli şölende bir araya geliyor. Kitap çok güzel başladı. Hikayelerin kurgusu kitabın yarısına kadar aktı, gitti. Ama yarısından sonra, kitap bambaşka bir yöne evrildi çok sevemedim. Keyifli okumalar, kitapla kalın. Hem çok kalabalığız hem de çok yalnız. Öyle tuhaf bir zamandayız...