·344 syf.····Okunma: 13 Şubat 2025 02:08 Merhabalar, 2025te okuduğum ilk kitabın yorumuyla geldim. Yıla yavaş bir giriş yaptım maalesef ama kitabı genel olarak sevdiğim için memnunum. Kitap ıssız bir adada gerçekleşecek olan düğüne gelen misafirlerin etrafında dönüyor. İlerledikçe her bir misafirin sırrını öğreniyoruz ve öğrendikçe sonu hakkındaki merakımız da artıyor. Yorumlarıma gelecek olursak konunun işleniş biçimini sevdim, özellikle kitabın tek bir ağızdan değil de beş karakterin ağzından anlatılmasına bayıldım. Fakat yazım dilinin şimdiki zaman olması okurken birazcık rahatsız etti. Goodreads de bu kitap çok popüler olduğu için beklentilerim de epey yüksekti, okuduğum en iyi gerilim romanlardan biri olacağını zannetmiştim. Bu yüzden biraz beklentimin altında kaldı. Gerilim ve sonu bana yetersiz geldi. Bazı noktalar şaşırtsa da bazı yerleri tahmin ettim. Yine de benim için keyifli bir okuma oldu. Gençlik/gerilim karışımı bir kitap arayanlara önerebilirim.