10/10
·147 syf.··
Beğendi
·
2025 11. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2025 21:54
Bu kitabı okurken acaba bende gerçekten kitapları seviyor muyum diye bi sorguladım kendimi… Bir insanın kitapları bu kadar çok sevmesi ve bunu herkese sevdirmeye çalışma çabaları… Elinden gelenin çok daha fazlasını yapması… Okurken tek düşünce böyle insanların çoğalması dileği oluyor. İnsan bu kadar çaba gösteren bir insan karşısında kitaplara daha çok sarılıyor… Keyifle okuyacağınız bir kitap olacağını düşünüyorum. Okuyacaklar için keyifli okulamalar diliyorum. Kitaba puanım : 10/10 Sadece kitap okumayı alıştırmak için bile bu kadar şey yapmaya bu puan az bile.
Duygu ve Düşünce
Eşekli KütüphaneciFakir Baykurt · Literatür Yayınları · 201018,3bin okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.