·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2025 18:17 Mükkemmel bir kitaptı. Çevirisi de gerçekten çok güzeldi. Karakter ile bağı iyi bir şekilde oluşturuyor. Sanki gerçektende Martin eden benmişim gibi hissettim. Sonunda intihar etmesi beni fazlaca üzdü. Betimlemeleri mükemmeldi. Çok çabaladığı hayata kavuştu fakat yaşama sevincini kaybetti. Aslında sadece parayla mutluluk olamayacağını anlattı. Yarım kalan bir aşk hikayesi...