·373 syf.····Okunma: 15 Şubat 2025 21:09 Uzun bir aradan sonra seriye geri döndüm. Karakterleri genel olarak özlemişim ama kitabın sürekli geçmişe gitmeli bir kurgusu vardı. Yani tam bir geçiş kitabıydı diyebiliriz. Yazar bütün geçmişi anlatmak için böyle bir yol bulmuş. Benim çok secdiğim bir tema değil geçmiş okumak bu yüzden çok hoşuma gitmedi. Ama akıcı ve güzeldi karakterlerin geçmişini okumayı sevenler için bulunmaz bir kitap.