Bu kitabı sevmemin en büyük nedeni galiba kendini beğenmiş olmamasıdır. Kitabının tutulacak, övülecek diye bir kaygısı olmaması ilkte beni çekmişti zaten. içinde birçok konu olmasida ayrı güzel.
Hoşuma giden başlıklar şunlar;
İnsan ve hayvan
Kendimizi anlatabilmek
Cinsellik- cinsel yönümüz
İnsan ve varlık
İnsan ve farklılaşan dil
Kanunlar hakkında...