·65 syf.····Okunma: 16 Şubat 2025 13:37 Kısa olduğu için okuması kolaydı ama beğendiğimi söylemeyeceğim çünkü kitabın editörlük kısmı güzel düzenlenmemişti. Şiir mi hikaye kitabı mi pek anlamadım. Daha iyi olabilirdi.
Tüm kitap boyunca sadece bu iki cümleyi sevdim.
"Geçen yaz hayaller vardı, umutlar vardı.
Şimdi ise herkesin yüreğinde bir enkaz..."