Kitapları okumadan önce 1000kitapta kitapla ilgili alıntı ve incelemelerine bakarım neler paylaşılmış diye. #136442121 deki incelemeyi görünce ben de aynı şekilde kitaba başlamak istedim, iyi ki o şekilde kitaba başlamışım. Kitabın sonunda "Benim Hikayem" bölümünde yazar kendi hayatını anlatmış. Daha sonra kitabı okuyunca özü daha iyi anladığımı düşünüyorum. Psikoloji ekolleri de düşüncelerin duyguları ve davranışlarımızı yönlendirebildiğini söyler. Bu kitap da olumsuz düşüncelerin insanlara nasıl zarar verdiğini ve hangi düşüncelerin bedenimizde nerede hastalık bulunduğunu anlatıyor. Bolca kitapta olumlamalar var. Hayatta zorluk, imtihan bunların olmaması imkansız. Ama olaylara iyi, kötü, yanlış, doğru değerlendirmekten çok bizim bakış açımızın önemli olduğundan bahsediyor. Geçmiş yaşandı ve bitti. Bugünü yaşama, bedenini sevme, yaşamını sevme gibi öğretilere bolca yer veriliyor. Beynimizi terbiye etmeyi öğrendiğimizde çevremizdeki olayların da istediğimiz şekilde olabileceğini, bize iyi gelecek insanları hayata çekeceğimizi söylüyor. O yüzden ve her zaman;
"Bulunduğum noktada her şey mükemmel, bütün ve tam. Mükemmel bir sağlığı, doğal halim olarak kabul ediyorum. Şimdi, herhangi bir şekilde hastalık olarak ortaya çıkabilecek olan içimdeki düşünce kalıplarından kendimi bilinçli olarak özgür kılıyorum. Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Bedenimi seviyor ve onaylıyorum. Bedenimi yararlı yiyecek ve içeceklerle besliyorum. Bana zevk veren yollarla egzersiz yapıyorum. Bedenimi harikulade ve olağanüstü bir makine olarak görüyorum. Bu bedende ayrıcalığımı hissediyorum. Enerji dolu olmayı seviyorum. Dünyamda her şey iyi ve güzel." İyi okumalar dilerim.