Anıl Basılı’nın çocuk kitaplarını çok severim ve şimdiye kadar okuduklarımı önermişimdir ancak en sevemediğim ve keyif almayarak okuduğum kitabı oldu.
Tasarımı başlığı beklentiyi yükseltiyor ama çok çok farklı ele alınmış oysa içindeki başlıklar başlı başına klasikleşmiş “anne” sözlerinden mükemmel fikirler çıkabilirdi.