Çok Geç Kitap Yorumu
5/10
·432 syf.··
2025 6. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2025 16:26
Merhaba. Bu CoHo'dan okuyup bitirdiğim 6. Kitap. Kitabı tam olarak sevdim mi sevmedim mi bilemiyorum ama eğer kitabı bir taslak olarak okusaydım ve yazarın kim olduğunu bilmeseydim, kesinlikle aklıma ilk colleen gelirdi. Çünkü bu da diğer kitaplarına benzeyen tipik bir kurgudan oluşan colleen kitabı. Her neyse kitabın konusundan bahseden bir çok inceleme olduğu için ben direkt neler hissettiğimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle Asa karakteri.. seni hiç sevemedim üzgünüm. Çocukluğunda yaşadığın travmatik olaylar seni bu yapmış olsa da seni sevemedim. Daha öncelerde okuduğum Emare kitabından bir alıntı paylaşmak istiyorum : "Çocukluğumuz tohumumuzdur, tohumumuza kim su verdiyse o şekilde büyür ve yetişiriz." Bu okuduğumda çok etkilendiğim bir alıntıydı ve kesinlikle buna katılıyor olsam da bu kitapta Asa'yı bu konumda düşündüğümde yine de pislik olmamak için elinden gelen çabayı verebilirdi. Sevmediği babasına benzememek için travma ve korkuları ile yüzleşebilir, destek alabilirdi. Kötü çocukluk geçiren herkes kendinden vazgeçmeli mi? Berbat bir zihinle ve ruh hali ile hayatına devam etmeli mi? Bence hayır. Her neyse Sloan'un Asa'ya bu kadar bağlı kalmasından da hiç hoşlanmadım. Kitaptaki tek sevdiğim karakter Luke oldu. Ona da kızdığım bazı anlar olsa da.. Son olarak Colleen'in tarzını çözmüş olsamda kitapları hep aynı hissi yaşatıyor olsa da (Verity hariç) neden hala okumaya devam ettiğimi bilmiyorum. Bu yazardan birkaç kitap daha okuyacağım ve en az 8-9 kitabını bitirdikten sonra colleen hoover ve kitapları hakkında uzunca konuşmak istiyorum. Belkide youtube videosu yayınlayabilirim bu konu üzerine. Şimdilik görüşürüz.
Çok GeçColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 2023303 okunma
·
68 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nazlı Çağlar
Gönderi Sahibi
Eklemeyi unuttuğum bir şey var kitap o kadar yorucuydu ki okurken sıkıldığım için bir haftada ancak bitirebildim. Daha önceki colleen kitaplarında bunu yaşadığımı hatırlamıyorum en azından sürükleyiciydi ve birkaç gün içerisinde okuyup bitirebiliyordum.