Kurgusu, karakterleri, işleyişi ve akıcı diliyle işte karşınızda, King kalitesi. Polisiye bir olayın paranormal bir vakaya göz kırptığı; gece karanlığında çocukluğumuzun penceresinden giren ve huzursuzluk içinde omurgamızı ürperten bir kurgu. Bir katilin profilini nasıl tanımlarsınız? Onu ne ele verir; duyguları mı, hareketleri mi yoksa kanıtlar mı? Peki ya bütün bildiklerinizi yerle bir edecek, gerçeklik algınızı sorgulatacak bambaşka bir bakış açısı varsa? Bir olayın pek çok hayatı ve kişiyi içine sürüklediği çıkmaz bir sokaktasınız... Düşünün, fikir yürütün, sorgulayın ama hiçbirşeyden emin olmayın ve herşeyden şüphe edin. Ben okunma skalama 'Şaheser' olarak ekleyip uzaklaşıyorum. Alkışlar King'e... Keyifli okumalar.