Puan vermedi·736 syf.····Okunma: 17 Şubat 2025 23:18 Nasıl başlasam tarif etsem bilemiyorum. Hani böyle doyurucu nefis bir yemek yersinizde sonrasında aldığınız muhteşem tadı başkasına tarif edemez olursunuz, işte öyle bir kitap oldu benim için. Birkaç nokta da hem kafa karışıklığı hem de zamansal ayırdım yaşsam bile yine nefis bir kitaptı. Orta Çağ’ bakışıma çok şey kattı, hele ki ana karakterlerden birinin günümüzden o zamana ışınlanmış gibi olması ve benim vermek istediğim tepkileri vermesi belki de yazarın ince ayarının bir tezahürüdür. Sevdim, tavsiye ediyorum.