·477 syf.····Okunma: 10 Şubat 2025 21:09 Her şeye olması gerektiğinden ve israf düzeyinde anlayışlı olmak ve belirsizlik der, kitabı özetlerim kendi dünyamda sanırım.
Sally’in olaylara geçiş tarzını güzeldi, ancak karakterlerin fazla anlayışlı olması ve kendi duygusal derinliklerine inememeleri rahatsız ediciydi artık. Önemli olaylar karşısında daha gerçekçi ve derin tepkiler vermeleri gerekirken, yüzeysel kalmaları olumsuz etkiledi. Onlar yüzeysel kalsa da okuyucu olarak ben derinlere girip kafamda karakterlere tepkiler oluşturdum. Belki de Sally’nin amacı bu olabilirdi; okuyucunun karakterleri tamamlaması… Ama bir yerden sonra kitap sinirlerimi gerdi. Ivan’ın hem bencil olup hem mağduru oynaması. Sürekli kendisinin anlayış beklemesi ve kız arkadaşına beklediği anlayışın gramını gösteremeyip kadının erkek arkadaşı değil de çocuğu gibi takılması sinir bozucuydu. Sylvia ve Naomi’nin gereksiz derecedeki Peter’a anlayışları ve Peter’ın iç sesini dinlemeyip kendini oyuncak edip en sonunda bayılması. Sylvia’nın hem Peter’ı başka ye i bir ilişki için destekleyip hem onu salmaması tamamen kaos silsilesiydi.