·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2024 00:00 Ben olaylar açısından daha mafyatik olur diye düşünmüştüm ama olaylarla olmasa da hissiyat olarak mafya dünyasında olduğumu hissettirdi. Çok hızlı bi olay örgüsü yoktu. Aşktan çok cinsel çekimi fazlaydı başlarda. Kitabın en sevdiğim yanı karakterler hep yan yanaydı. Üzüldük kırıldık mutlu olduk. Bazen de toksik olduğunu hissettim ama sorun olmadı benim için.