Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir.Bazı insanlar şifadır.Böyle insanlarla karşılaşmak büyük şans.
Sayfa 239·Kitabı okudu
·1 alıntı·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.