9/10
·552 syf.··
2025 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 20:46
Hey hey hey size müthiş bir önerim varr. Slowburn, kasaba romantizmi ve yaş farkı konularını seviyorsanız ve bu kitabı okusam mı diye düşünüyorsanız hiç düşünmenize gerek yok efenim, vakit kaybetmeden alıp okuyunuz... Kitabın konusuna 1000k'dan ulaşabilirsiniz dolayısıyla burada lafı uzatmadan hemen yorumuma geçiyorum. Spoilerlı ve spoilersiz olarak iki kısımdan oluşacak dikkatt! Spoilersız: Kitap daha ilk sayfadan atmosferiyle beni içine aldı. Uzun zamandır her iki karakterin de yaşının bu kadar büyük olduğu kitap okumamıştım dolayısıyla alışmak başta tuhaftı hatta kadın karakterin yaşının daha küçük olmasını istediğim bir nokta olduğunu itiraf etmem gerek. Ama kitabı okudukça bu durum rahatsız edici gelmemeye başladı. Çünkü bu iki karakterin hikayesini okumak çok güzeldi. Birbirlerini yavaş yavaş tanımaları, birbirlerinin sınırlarına saygı duymaları çok güzeldi. Ayrıca birbirlerinin yaralarını iyileştirme konusunda da iyi iş çıkardıklarını söylemeliyim. Kitap slowburn olmasına rağmen hiç sıkılmadım. İçinde sadece bir yetişkin sahnesi var dolayısıyla uyarı yapmalı mıyım emin olamıyorum çünkü bana göre yeterli bir smut değildi. :))) Kitapta eksikliğini hissetiğim tek şey erkek karakterin bakış açısından hiç sahne olmamasıydı. Bu bana erkek karakteri biraz soğuk hissettirdi. Bence bu da olsaydı kitap farklı bir noktaya taşırdı kendisini. Ama sanırım yazarımız bunu hep yapıyor. Çünkü Lukov'dan sevgiler kitabını okumuştum ve o da böyleydi ama onu da çok sevmiştim. Bu kitabından sonra da daha fazla Mariana Zapata okumak istedim fakat ülkemizde çevirilmiş olan elimde sadece bir kitabı kaldı.:( Eğer romantik okumayı seviyorsanız lütfen kitaba bir şans verin. Benim kitaba puanım 9/10. Kitapla kalın hoşça kalın. Eğer kitabı okuduysanızda spoilerlı yorum için aşağı kaydırınn. Veee şimdi gelin birazda spoilerllı konuşalım. Aurora'nın eski kocası ve onun ailesinden bahsederek başlamak istiyorum. Çünkü bu noktada onlar beni çıldırttı. Özellike eski kocasının -ki ortada resmi bir birliktelik yok ne kadar kocası olduğu tartışmalı olsada- annesine seslenmek istiyorum sen ne kendini bilmez bir kadınsın yaa. Gerçekten Aurora onunla yüzleşene kadar ayrı sinirlendim o sahnede ayrı sinirlendim. Auroranın Rhodes'ın oğlu ile anlaşmasına bittim ama keşke daha fazla sahneleri olsaydı. Yalnız en komik sahne bence Aurora'nın ünlü arkadışının geldiği yerde çocuğun şok içinde kalmasıydıı. Bu arada bence kızın eski kocasının ünlü olduğunu öğrendiklerinde kıza fazla tepki verdiler. Şahsen ben olayı kızı dışlayacak kadar kötü bulmadım. Ama sonrasında baba oğul Aurora'yı almaya gittikleri sahneye bayıldımm. Ayrıca Rhodes ve eski koca arasındaki son bölümdeki o çekişme çok iyiydi yine keşke daha fazla okusaydık demekten kendimi alamıyorum. (Kitap 550 sayfa olmasına rağmenn :))) ) Vee en çok üzüldüğüm sahne ise kızın annesinin kemiklerinin bulunduğu yer oldu. Gerçekten acısını içimde hissedebildim. Ve Aurora'nın annesi için tamamladığı yürüyüşler o kadar güzeldi ki. Kitap aslında bir yandan kendini bulma yolculuğu bir yandan da yavaş yavaş yakan bir aşk hikayesiydi ve bunun da kitabın içime bu kadar sinmesindeki en büyük etken olduğunu düşünüyorum. Benim kitap hakkındaki düşüncelerim bunlar. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Görüşürüzzzz.
Tüm Yollar Rhodes’a ÇıkarMariana Zapata · Nemesis Kitap · 0297 okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.