·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ekim 2024 00:00 Bu kadarr bayılacağımı hiççç düşünmemiştimm. Farklı türlerin olması ve dünya içinde yaşanabileceğini hissettim. Fantastik olarak çok bi olay yok gibiydi ama bana o fantastikliği hissettirdi. Smut sahnelerde bile türler arasında anatomik farklılık varmış gibi algıladım. Biraz absürtlük var gibiydi.Seri olmasını isterdim çünkü bazı yerler havada kaldı ve görmek istediğim bazi olaylar da vardı. Müq seri olurmuş. Misery'i de Lowe'u da acayip sevdimm.