·408 syf.····Okunma: 19 Şubat 2025 00:06 Çok güzeldi çok sürükleyiciydiönce filmini izlemiştim ama iyiki ertesi gün kitabını da alıp okumuşum çok etkilendim. Kitapta olan karakterlerin %80i yoktu olayların çoğu da değiştirilmişti. Amahl'ın filmde olmaması sadece kaçışı Hamit üzerinden anlatmaları hiç hoşuma gitmedi.
Filmde Mudi daha az kötüydü bence. Kitapta sürekli dövüyordu Mehtap'ı da Betty'i de. Bide ilk sayfaları okurken çok kötü hissettim. İranlılar gerçekten bu kadar pis insanlar mı?
Mudi gerçekten ağır geri zekalı bir adam. Amerikada güzel bir hayatı varken kendini de ailesini de cehenneme hapsetti. Sırf eziklik psikolojisinden.
Betty çok güçlü ve özel bir kadın.