Puan vermedi·903 syf.····Okunma: 19 Şubat 2025 00:24 Açıkçası benim biraz başımı döndürdü. İç içe geçen o kadar fazla kavram var ve o kadar katmanlı bir kitap ki cesareti olmayan eline almasın derim. Kötü ya da iyi diyemeyeceğim...Ben bu kitabın insanı değilmişim. Yazar anlatımı ve engin bilgisiyle kendine hayran bıraktırıyor yine orası kesin. Ama günün sonunda konu özel ilgi alanınız değilse ne yapacağım bu kadar bilgiyle diye düşünebilirsiniz. Zaten yazarın kendisi de kitabı öyle bir açmaya sokmuş ki hadi yeter bu kadar çok yazdım diyerek sonunu bağlayıvermiş. Kitabın sonu, sanki herşeyin bir sonu olması gerektiği için vardı. Gülün Adı kitabından sonra büyük hevesle başladığım bu kitabı okuyacaklara metanet diliyorum