Konu itibariyle ilgi çekici ancak beklentiyi yanlış tutmam nedeniyle hayal kırıklığı yaratan bir kitap oldu. Edebi bir yönü yok. Yazar karikatürist olduğu için karikatür karakterler üzerinden intihar, mutsuzluk ve distopik bir dünyayı anlatıyor. İntihar üzerine olmasa çocuk kitabı olabilecek düzeyde anlatım ve dil kullanımı var. Mesaj basit ve doğrudan verilmiş, yazar göndermeleri açıklama gereği duymuş. Eğlenceli kısımları var. Bunları bilerek okursanız keyif verebilir.