·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2025 13:45 Kitap çok güzel ve akıcı ben çok beğendim ve ağlamamak elde değil bütün gençlerin okuması gereken bir kitap çok sade dille yazılması bir o kadar güzel Düzceli Mehmet'in iman ettikten sonraki hayatına imrenmemek elde değil Rabbim evlatlarımızın karşısına Halit bey gibi öğretmenler çıkarmasını nasip eylesin