Biraz çocuk kitabı tarzı fakat her insanın çocukluğunda kalbini kıran bir arkadaşı vardır. Ben bu kitabı okurken hep gözlerim doldu çünkü benden önce ergenliğe girince eğlence anlayışı sevdiği şeyler değiştiği için benden başkalarıylada arkadaş olan ilk göz ağrım kankamı kaybetmiştim. Sanırım hepimizin var böyle arkadaşları gerçekten bir solukta okudum kitabı bitirmedende başından kalkmadım beni fazlasıyla etkiledi