·293 syf.····Okunma: 13 Şubat 2025 18:25 Yazarın kendi hikayesini anlattığını bilmek kitabı daha da değerli kılıyor. Anlatımı çok iyi, çevirisi çok iyi. Bir hastanın hastalığını fark etme, kabullenme, hastalığıyla mücadele etmesi ve sonunda hastalığına rağmen gerçek dünyayla bağ kurması, hayata tutunması müthiş anlatılmış. Kitabın ayrıntılarını okudukça; bu dünyanın samimiyetsizliğine dayanamayan, bunun yerine kendine daha tutarlı ve müdahale edebileceği bir dünya yaratması çok daha anlaşılır olmaya başlıyor. Herkesin bir hikayesi var, herkes kendi hikayesinden öğrendikleriyle hayatta kalmaya çalışıyor. Umarım kendi hikayelerimizde kendimize iyi bakarak ve kimseye zarar vermeden yaşayabiliriz.