·222 syf.····Okunma: 11 Şubat 2025 16:54 Yaşar Kemal okumayı oldukça özlemişim. Yazdığı her bir satır yüreğime işliyor. Bu sefer roman veya öykü değil de efsane okumak istedim. Köroğlu ve Alageyik'i #cüneytarkın 'dan epey aşina idim. Okumak da güzel oldu. İzlemeyen varsa da izlesin derim şahsen çok sevmiştim ben. Üç efsane de ayrı güzel ve hüzünlü. En çok da Karacaoğlan üzdü...