-Füruğ affetsin.Uçuşu hatırlamak zorlaşıyor -
İnsanın köklerinden kopup gelmesi ne zordur aslında değil mi?
Kökler kimimizin vatanı kiminin sevdası kiminin son durağı olunca hele...
1980 lerde geçen bir yolculuğa çıkıyoruz.Benim için son zamanlarda ihtiyaç duyduğum bir yolculuk oldu.
Şiir gibi su gibi...
Molla yönetiminden kaçan Enver Bey'in kızı Alemşah'ın duygularından okuyoruz kitabı...
Babasının Tebriz hasretini annesinin korkusunu kardeşini ve ilk aşkı Omega'yı
Sağı ve solu.
Genç bir cocuktan genç bir kadına dönüşünde Alemşah'ın cümleleri ile akıyor kitap.
İnsanın insanı kalpten değil kemikten kırdığı dönemde keman melodisinde tango kokusunda sanırım elma şekeri tadında bir aşka sürüklendim diyebilirim.
Furuğ Ferruhzad çok seven biri olarak bazı duygularımı nasıl da canlandırdı kitap, nasıl da özlemişim şiir okumayı dedim.
@gldn_okuyor ile yaptığım her okuma ayrıcalık her okuma bir keyifti benim için.
Sevgili @serkanarslanoffical Bey'in 4.kitabı benim tanışma kitabım oldu. Beni derinden etkileyen bir yolculuktu eminim okuyan her dostuma da aynı dokunuşu yapacaktır.
Kitapla şiirle
#kedilidelihanımokudu
#güldeninkitaplığı Serkan Arslan