Puan vermedi·291 syf.····Okunma: 20 Şubat 2025 20:39 Kitap iki bölümden oluşuyor . Birinci bölüm Antalya’da ikinci bölümse Berlin’de geçiyor. Birinci bölümde Antalya’da yaşayan 14 yaşındaki Filiz’in ağzından hikayesini dinliyoruz. İkinci bölümde ise yıllar sonra Filiz’in Berlin’e gidip oradaki hikayesini okuyoruz .
Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Özellikle bu kitabını herkeste görüyordum uzun zamandır. Diğer kitaplarını da okumak istiyorum, dilini çok beğendim. Kitap çok akıcı ve güzel bir şekilde kurgulanmış. Tavsiye ederim.