Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2025 17:39 Kitabı elime alıp okumaya başladığımda beni bu kadar etkileyeceğini tahmin etmemiştim. Her satırında yaşlar gözlerimden süzüldü ben engel olamadım, boğazıma takıldı bir şeyler devam edemedim. Kitap bir aşk hikayesi belki ama ben kaybettiğim Babam için ağladım, Ahmet için
ağladım, sevmek beklemekti, sevdiğinin mezarı başında, başından geçen tüm olayları en ince ayrıntısına varana kadar anlatmaktı. Ölüm kavramının kavuşmakla aynı anlama gelmesiydi. Hasılı bende derin duygular uyandırdı yazarın kalemine sağlık…