Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 20 Şubat 2025 00:00 Kitabı okumaya nasıl karar verdim? Kitabı ayrı biliyordum yazarını ayrı (karısı için yaptigi sey helal olsun dedirtmisti). Sonra bu kitabın bu yazara ait olduğunu öğrenince okumak istedim.
Kitaptaki mevcut dünya ve düzenle alakalı çok bir detay yok ama baskıcı ve saçmalıklara dolu bir düzenle yönetildiklerini anlamaya yetecek kadar açıklıyor yazar. Kitabı okurken çok rahatsız hissettim ve sinirlenip durdum maalesef. Bunun sebebi insanların içinde yaşamak zorunda oldukları sistemin saçmalığı ve hikayesini dinlediğimiz karakterin ta kendisiydi. İyilik, iyi insan ve özgür seçimler üzerine düşünme ortamı açıyor kitap. Genel olarak beğendim kitabı. Okumaya değer.