Bilimkurgu ve distopya tarzı bir kitaptı kendileri... yazarın akıcı bir dili var bir günde bitirilecek bir kitap ve başkarakterimiz güçlü zeki bir kız. Cinsiyetçilik olarak algılanmasın ama ben güçlü kadın karakterleri çok seviyorum ve bu kitabı beğenmemin en önemli ayrıntılarından birisi bu oldu. Puan kırmamın tek sebebi yine çok bariz belli olan birşeyler olmasıydı fazla kitap okumaktan belkide ama yinede tahmin edilebilir bir olaydı bence ama yinede sonu içimi burktu tabiki