Mükemmel bir kitaptı. Aşkın insana neler yaptırabileceğini işlemiş . Aşık insanın sevdiğine sahip olamayınca nasıl gözünün döndüğünü. Sultan Ahmet’in yaptırdığı camiyle Peygamber Efendimize olan sevgisini derinden hissederek açılışını tüm ihtişamıyla gözler önüne sermiştir . Çok beğendim